länge sedan sist!

Oj oj oj! Det har varit en sådan intensiv vecka att jag inte ens haft tid att skriva i min blogg. Jag har jobbat och jobbat och jobbat och sovit och ätit lite emellanåt. Är helt slut! Skönt att det är helg nu så att man får en chans att vila upp sig. Var på lite after work med några tjejkompisar, åt lite, drack några glas vin och bara softade. Skön och välbehövlig avslutning på en helt galen vecka. Jag har knappt hunnit andas. Än mindre städa och fixa i mitt hem så nu ser här ut som faaan. Orkar inte ta tag i det nu men ska ta en rejäl storstädning imorgon. Mitt nya och nyttiga liv har det inte heller blivit så mycket med. Mest pizza och somna på soffan hela veckan. Men det lutar åt att jag sticker ner på gymmet imorgon och fixar ett nytt kort. Min underbare sötaste man har också arbetat massor och vi har knappt hunnit att träffas. Bara somnat utmattade under vårt nya sköna dun-dubbeltäcke varje kväll. Han är fortfarande drogfri (I am so happy). Jag märker att han är lite nedstämd emellanåt, lite deppig. Inte lika intensiv som han kunde vara under sina drogperioder. Det kommer säkert att ta tid för hans kropp att återställa sig. Att hitta tillbaka till en normal balans. Jag älskar honom så mycket, han är mitt allt!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback