Shame on me!

Jag har haft fullt upp den senaste veckan och inte haft tid att skriva. Att skriva en rad eller två borde kanske inte vara så svårt men jag har verkligen varit helt slutkörd varje kväll. Idag kunde jag gå hem redan vid lunch och det känns som rena lyxen! Ska bara vila, äta något gott och titta på tv.

Min man är nu inne på sin 5:e drogfria vecka. Jag är verkligen imponerad av honom. Han har mått riktigt dåligt emellanåt. Han har fortfarande ett starkt sug efter droger men han har lyckats att stå emot. Jag hoppas att han fortsätter att vara så här stark! Min dröm är ju att vi någon gång ska kunna skaffa en liten familj. Jag vet att det är hans största önskan i livet också.

Har ännu inte köpt det där gymkortet. Jag är verkligen den segaste personen i världen. Vad är det som är så svårt med att komma igång att träna??? Shame on me!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback