En sak jag älskar att älska just idag!

Sade- så underbara låtar, så skön musik. När jag nyss träffat min man  fick jag Sade's skiva Love De Luxe av honom. Han sa att låten No ordinary love  var vår låt. Vårt förhållande var inte alls självklart i början. Vi hade så mycket emot oss. Vi älskade varandra så passionerat, så destruktivt. Det var smärtsamt och underbart på samma gång. Vi offrade allt för att få vara med varandra! Vår kärlek är verkligen allt annat än ordinary. Den är så stark att den kan förgöra allt som kommer i dess närhet. Allt!

Kommentarer
Postat av: äza

jag tror jag har fuckin hittat en soulmate i den här bloggen! keep up the good work! Ja, Sade är btw fenomenal, No ordinary love är en hemsk låt som väcker DJUPA sår! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback