Faaaaaaaaaan !!!

Meeeeeen... jag hade precis skrivit ett inlägg som bara försvann när jag skulle publicera det. Suck!!! Nu blir det bara en kort summering av det jag hade skrivit.

Har haft en mysig dag. Hittade inte så mycket i shoppingväg. Är mest sugen på vårkläderna men de ska inte införskaffas riktigt än. Köpte istället tre par söta trosor och ett par örhänge på
TopShop och en Dior show mascara. That's it! Spanade in en snygg brun lösstickad tröja på H&M som var riktigt snygg. Stor med djup V-ringning. Den var Nice men jag orkade inte prova den. Finns den kvar nästa gång jag shoppar tar jag den då. Finns den inte kvar var det inte meningen att jag skulle ha den. Min shopping-filosofi!

Nu väntar myspys med mannen. Te, filt och pusspuss i soffan. Kanske lite filmtittande också.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Innersta tankar och känslor, kul liv du verkar ha isåfall.

2006-04-20 @ 17:07:11
Postat av: heroine

nja.. kul vet jag inte direkt. Det ligger inte på topplistan av kuligheter precis att vara gift med en heroinist.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback