Fem saker jag älskar att älska just idag!


Kommentarer
Postat av: nitro2k01

Vad du väljer att älska säger något om vad du väljer att inte älska. Du har tagit en dags ledighet från att vara en heroinistfru för att vara dig själv. Det måste du göra ibland om du ska orka stötta din man genom allt det jobbiga.

Jag får be om ursäkt, eller nåt, att jag skriver kommentarer hela tiden. Det är konstigt. Jag känenr mig berörd, jag håller nästan på att gråta. Trots att jag inte har mycket gemensamt med varken dig eller din man, så känner jag en slags gemenskap med dig. Det du berättar säger något även om mitt liv, dock inte i klartext.

Postat av: heroine

jag har inte alls emot att du skriver kommentarer. Det är liksom det som är meningen,, att folk ska läsa och se hur det kan se ut.....

2006-01-05 @ 23:49:13
Postat av: heroine

jag blir lite nyfiken på vad du menar när du säger att min situation säger något om din. Hur?? *nyfiken*

2006-01-06 @ 00:03:34
Postat av: Christina

Brukar titta in och läsa här och det är mycket bra att du berättar hur det är.
Själv har jag ingen erfarenhet av droger men jag kan förstå dig ändå.
Du är en stark människa.
Christina

2006-01-06 @ 11:50:22
URL: http://tankarochord.blogspot.com/
Postat av: heroine

Tack Christina! Jag hoppas att du har rätt!!!

2006-01-06 @ 12:35:58
Postat av: nitro2k01

Hur... Det är det jag inte vet, det är bara en känsla jag får.

2006-01-06 @ 14:21:42
URL: http://soundandcomplete.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback