HJÄLP!

Jag har nästan precis vaknat! Det är så trist när man sover bort sina lediga dagar. Min man sover extra mycket nu när han slutat knarka. Det smittar väl av sig på mig antar jag. Jag får väl göra en brunch bestående av müslibullar med ost, ägg, apelsinjuice och te. Kanske vaknar han till liv då. (han ligger fortfarande och sussar så sött i vår säng)

Nästa vecka ska jag börja mitt nya nyttiga liv (känner någon igen den utslitna meningen?) Jag ska köpa ett nytt gymkort (har inte ägt ett på över ett år) och sluta att äta godis och onyttigt varje dag. Även om jag är smal så känner jag hur slapp jag blir i kroppen av att inte röra på mig tillräckligt. Nu ska det bli ändring på det. Power yoga pass, box, pilates och body pump. oj oj oj vad snygg jag kommer att vara till bikinisäsongen (hrmhrm om jag nu verkligen börjar mitt nya nyttiga liv nästa vecka vill säga)

Kommentarer
Postat av: Ensambarn

Intressant blogg! Hittade hit via din kommentar i min blogg, visst är det så att man ofta får idéerna på helt fel ställen. Ett block jämte sängen kanske kan vara en god idé?

Postat av: heroine

Ett block vore toppen! Men jag glömmer alltid att lägga dit ett.... :)

2006-01-15 @ 15:29:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback