kinkig!

I dag har jag verkligen varit tjurig hela dagen! Jag kände mig som lilla My i mumintrollet direkt när jag vaknade. ARG! Vissa dagar är det bara så att jag vaknar på fel sida och är en riktig pina resten av dagen. Stackars mina arbetskamrater.... De får stå ut med mycket när jag är på sådant humör. Men som tur är har jag massor av glad- och snälldagar mellan mina arg- och tjurigdagar!

Men det passar så bra att vara arg just idag. Det är kallt som fan. Jag har en akneliknande prick på hakan (den är iofs nästan osynlig, men ändå...). Jag har inte ätit ordentlig och istället för att äta något näringsriktigt och nyttigt svängde jag in om McDonalds och köpte McFeast meny med mig hem. (det har faktiskt bevisats att barn som äter mycket snabbmat är mer aggressiva än andra barn). Jag har brutit en nagel.(Nu är alla  naglar lååånga, fina och välmanikyrerade utom en... suck. Får klippa ner ALLA) Jag skulle säkert komma på fler bra anledningar om jag bara orkade anstränga mig mer.

Nu är jag så mätt (sådär äckligt mätt man bara blir av McDonalds mat att man lovar sig själv att ALDRIG mer äta sådant skräp) att jag genast måste gå och lägga mig i soffan med filtar och kuddar och vila en stund! Förhoppningsvis är det något riktigt uselt program på TV så jag somnar snabbt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback