Mitt liv!

Många tror säkert att jag är en naiv och lite blåst person. Det är just det jag vill få fram i denna blogg. Jag är inget offer. Jag lever inte i en låtsasvärld utan att förstå vad som händer runt omkring mig. Jag har full koll, det lovar jag. Men man måste få tillåtelse att se framåt. När saker väl går ens väg måste man våga släppa det gamla och våga gå vidare utan att vara bitter. Jag vet att min man kan falla tillbaka i sitt missbruk när som helst. Men jag tänker inte låta det förstöra mitt liv nu. Allt är bra, det var länge sedan jag kände mig så här positiv! Jag tror att det underlättar för både mig och min man. Jag tänker inte klandra honom, inte ställa honom till svars. Nu är det dags att gå vidare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback