Ny väska!

Jag äger omkring 30 väskor. Ändå är jag alltid i behov av en ny! Jag har spanat in denna från Juicy Couture som är så snygg. Hade matchat perfekt till mina stövlar. Men den kostar ju en del så jag får väl jobba över lite först. Jag är besatt av väskor och skor! Kan aldrig få nog. Kanske är det inte bara min man som behöver bli fri från sitt beroende, jag borde kanske besöka anonyma sko- och väskmissbrukare... Jag vill inte ens tänka på hur många väskor och skor som ligger oanvända i min klädkammare. Det är väl ialla fall missbruk om något!


Kommentarer
Postat av: Emmaria

Den var riktigt snygg!
Jag kan inte heller få nog, men hur ska jag kunna det när det finns fullt av väskor att förälska sig i?!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback