operation storstädning

Nu är jag så trött på all röra i vår lägenhet! Jag vill att allt ska vara snyggt sorterat, prydligt tillrättalagt och genomtänkt sorterat. Visst kan det vara charmigt med lite bohemmyspys men jag blir tokig på att det ligger kläder över allt, kuddarna i soffan är huller om buller, tidningar över allt, sängen obäddad trots att jag köpt ett dyrt överkast för 2000 kr (används väldigt sällan), böcker över allt, smycken, pennor you name it! Nu ska det bli ordning och reda! Garderoben ska sorteras, bokhyllan, smyckeskrinet och allt annat likaså.... ÅÅhhh vad jag ska få det fint och feng-shui: it i min fina lägenhet!







Kommentarer
Postat av: Tonårsmorsa

Jag blir också lättirriterad och trött av att ha det rörigt omkring mig! Visst! Det är skittråkigt att städa, men den lilla stund det trots allt tar, är värt det när det väl är klart! Kram!

Postat av: heroine

Håller fullständigt med!!

2006-01-15 @ 20:44:26
Postat av: ninni

Om du inte redan har läst den, skaffa dig Karen Kingstons bok "Rensa i röran med Feng Shui". Den är toppen! Jag har rensat såpass mycket att jag till och med börjar få plats över i skåpen...

2006-01-15 @ 22:01:32
URL: http://mittlivsomkund.blogspot.com/
Postat av: heroine

Den ska jag genast införskaffa! Om jag får plats ledigt i mina fullproppade skåp är det lika med ett mirakel :)

2006-01-15 @ 22:19:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback