Snart helg igen!

Jag kan inte förstå hur veckorna bara rinner iväg. Tiden går så fort att jag nästan blir rädd. Hjälp! Snart är jag pensionär, gammal och död! Vad fan, jag som skulle göra så mycket med mitt liv. Nu bara rinner det iväg och jag hinner inte:  tillbringa mer tid med vänner, träna, gå på konstutställningar, läsa all klassisk litteratur plus all ny plus gärna också alla modetidningar, skaffa barn, lära mig att sticka, tala italienska, flytta till Frankrike, måla, skriva, bli intellektuell, litterär, konstnärlig och allmänbildad. Jag vet inte ens namnet på alla våra ministrar. Jag skäms men jag hinner inte hänga med i politiken. Är Bosse Ringholm fortfarande finansminister? Förmodligen inte.... Hur ska man hinna med allt?

(Att jag precis haft tre veckors semester och bara legat i soffan och mysat är en helt annan sak och hör inte alls hit :)


                                 42798-9














                  
    Côte dAzur
                                                                                     

Kommentarer
Postat av: Zäta

Åh, jag känner igen det där. Och då ska jag tillägga att jag är arbetslös! Varför kan man inte läsa allmänbildning på högskolan? :-)

Postat av: heroine

Det hade inte varit dumt :D

2006-01-13 @ 16:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback