Sötsugen

Mmmm !!! Det var skönt att sova en stund på soffan. Nu känner jag mig genast lite snällare. Men jag var så sugen på något sött när jag vaknade att jag nästan var svimfärdig. Mitt blodsocker var verkligen på botten. Känns som om det verkligen ÄR sista gången jag äter McDonalds. Man blir alltid  så konstig efter man ätit mat därifrån. Först så äckligt mätt och sedan efter två -tre timmar blir man akut sötsugen. Inte bra! Imorgon är det nyttig mat som gäller, hela dagen. Inget godis och absolut ingen flottig näringsfattig mat!

Nu ska jag äta äpple och bananer resten av kvällen och bara dricka vatten eller kamomillte. Inte ens titta åt skålen med lösgodis. (kanske snegla lite, men bara lite...)

Ikväll börjar Desperate Houswives... Äntligen!

Kommentarer
Postat av: Ifi

Snälla, säg att du ätit upp hela skålen.
Jag har ätit morötter och apelsiner och nyttig middag, och jag är är så sötsugen, så jag tror inte din teori stämmer :-)
Jag har en timme tills tobaken stänger.
Arghhhhhh

2006-01-24 @ 19:58:24
Postat av: heroine

Jag har varit duktig och ätit ett äpple och druckit lite te... Men kvällen är inte slut än :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback