trött!

Jag behöver energi. Jag är så trött hela tiden. Jag försöker att äta nyttigt, jag tar extra vitaminer, dricker vatten och motionerar, ändå vill jag bara sova hela tiden. Har någon tips på hur man får extra energi dessa trista och mörka månader så dela gärna med er.

Ska gå ut och ta ett glas vin med min bästa väninna. Vi arbetar i samma branch så det blir mycket jobbprat när vi ses. Vi är så lika hon och jag. Vi tänker likadant, har samma humor (sarkasm), lika värderingar och har oerhört höga krav på oss själva. Det är underbart att ha en vän som henne. Någon man bara kan var sig själv med. Jag är ganska selektiv när det gäller vänner. Orkar inte ödsla bort min tid på människor som inte ger mig något eller på personer som stjäl min energi (det har jag redan alltför lite av). Jag har några få men väldigt nära vänner som jag älskar väldigt mycket!

Januari och februari är verkligen tunga månader. Vändningen kommer den 25 februari med bokrean och sedan går det sakta men säkert mot bättre tider....

42798-10

















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback