utmattad

Jag är helt utmattad efter tre dagars jobb (innan dess hade jag tre veckors semester). Har ännu inte kommit rätt i min dygnsrytm. Längtar efter sol och värme. Ljus. Jag är så jäkla trött på att frysa jämt. Jag måste ha tjocka tröjor, helst polotröjor, för att inte frysa ihjäl. Gärna en stor halsduk och tjocka tumvantar också. SUCK! Jag längtar till april då ska jag och min man åka en vecka till Marbella. Det ska bli sååååååååå skönt! Min man har varit drogfri i ungefär en vecka nu. Visst känner han sug, det har han själv erkänt, men han verkar mycket starkare denna gången. Mer övertygande. Men jag måste erkänna att det kommer över mig ibland, känslan av att vara maktlös. Allt ligger hos honom, jag önskar att jag kunde göra mer. Men allt jag kan göra är att finnas vid hans sida, inget annat.

Marbella by night
Marbella by night

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback