utseendefixerad!

Har varit och fixat till mina naglar idag... äntligen! Bröt en häromdagen och en till igår kväll. Nu är alla nerfilade till samma längd och snyggt fransk manikyr lackade :) känner mig fin igen! Funderar på om jag ska bryta mitt löfte att inte sola solarium denna vinter. Känner mig så blek och glåmig. Känner mig alltid mycket fräschare och snyggare när jag har lite färg. Hmmm tål att funderas på!

Jag skulle ju egentligen ha köpt ett gymkort förra veckan men det blev visst aldrig av. Jag borde verkligen göra slag i saken jäkligt snart för jag blir slappare och slappare för varje dag som går. Jag är inte typen som bantar. Skulle aldrig få för mig att skippa att äta för att bli smal (jag är alltför mycket njutningsmänniska) men träna det älskar jag faktiskt. Jag mår mycket bättre och blir mycket piggare när jag tränar. Ändå är det så SVÅRT att komma igång efter ett uppehåll. Måste ta mig i kragen och släpa mig bort till gymmet. Kanske redan nu i helgen????

Jag är nog ganska besatt av hur jag ser ut. Jag trivs bättre med mig själv om jag ser bra och hälsosam ut. Jag älskar att sköta om min hy, mitt hår och min kropp på ett sätt så att jag ser naturligt fin ut. Inte massor med smink och grejs i ansiktet, bara lagom. Jag är en sådan person som har badrumsskåpet fyllt med hud- och kroppsvårdsprodukter. Världens största sminkväska (hrm.. väskor) Jag tycker helt enkelt att livet blir lite ljuvligare av
skönhet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback