Vilken hundras är du????

                                                                                                                       
Jag älskar hundar! Hittade ett kul test som avslöjar vilken hundras man skulle varit om man fötts som hund. Jag blev inte helt oväntat en cocker spaniel

Cocker Spaniel
No bones about it, you're a perky, loving Cocker Spaniel. (Think Lady from Lady and the Tramp.) Playful and energetic, you're a real people person — er, dog. People can't help but fall hook, line, and sinker for your friendly, well-rounded personality and natural charm. It's a subtle thing, though — being outgoing and flirtatious, not showy, is the name of your game. Friends, co-workers, and potential dates can't help liking you. How could they not? Your winning-yet-humble ways make you popular, admired, and a joy to be around. Woof!
Cocker Spaniel
                                                                                                                    
Gör testet!!!!

Kommentarer
Postat av: Malin

Ser att du har hittat ett annat hundtest! det var ju min länk som inte funkade, just det ja. det som jag körde var iaf. www.gone2thedogs.com

Postat av: heroine

min man gjorde testet och blev en pitbull... hmmm

2006-01-07 @ 16:05:33
Postat av: Rebecca

Då jag kom till fråga 19 så svarade jag på deb och då kom jag tillbaka på fråga 16 och så höll det på hela tiden så då avbröt jag.

2006-04-29 @ 23:17:43
Postat av: -

testet är ju på engelska

2007-04-09 @ 16:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback