what is wrong with me???

Fy fan vad jag känner mig nere. Pallar inte göra ett skit. Inte städa, inte träna, inte gå ut, inte blogga, inte göra någonting. Utom möjligtvis att äta, för det gör jag hela tiden. Har nog en liten minidepression. Inte så jäkla konstigt egentligen när det är så jävla deppigt väder ute. VAR ÄR VÅREN??? Jag har ju redan köpt söta vårklänningar och fina vårskor. FUCK! jag pallar snart inte med detta längre. Jag hade gärna spenderat dessa månader i ett varmt, soligt land. Gärna Sydamerika, helst Argentina. Åhhh... jag blir tokig! Har tittat genom alla fotoalbum på semesterfoton... LÄNGTAR!!!!

Ialla fall... jag är som vanligt sämst på att skriva i bloggen. Jag glömmer helt enkelt bort det. Jag är så utmattad när jag kommer hem från jobbet. Vill bara sova. Orkar möjligtvis zappa lite på tv:n och mysa med min man. Att sitta framför datorn är uteslutet. Kanske borde jag tvinga mig själv till solariet för lite ljusterapi... skulle inte skada med lite färg på kroppen heller. Och tror ni att jag varit och fixat det där gymkortet jag tjatat om så tror ni helt fel. Jag är helt enkelt den lataste jäveln i hela Sverige.

Vad kan man göra för att få mer energi??? Har ni några bra tips så dela gärna med er....

Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag har precis samma grej. Är skittrött och sover massor. Visserligen kan det bero på en medicin jag äter, men jag tror det är lite vårtrötthet oxå. Jag tycker du ska ta det lugnt bara, det gör jag. Sitter hemma och pysslar och väntar på att energin ska återvända. Det gör det nog snart!
MVH / jenny

2006-03-21 @ 23:39:34
Postat av: heroine

ja.. jag hoppas det! Känner mig redan lite piggare när det var soligt och fint ute idag. Jag längtar verkligen efter sol och värme. Kramis

Postat av: danne

Hang in there... Solen e snart där.
http://danne-todayspicture.blogspot.com/

2006-05-05 @ 08:18:19
URL: http://danne-todayspicture.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback