Fem saker jag älskar att älska just idag!

  • Kärlek; äkta, stark, passionerad och villkorslös.
  • Drömmar; tillåt dig själv att förverkliga det du drömmer om!
  • Mod; starka, orädda människor som offrar allt för det som är rätt.
  • Pengar; what more is there to say?
  • USA; visst! Det är inte alls politiskt korrekt. But what the fuck? Jag älskar mångfalden, städerna, havet, det ytliga, det whitetrashiga, det obildade, det bildade, kulturen, bristen på kultur, drömmarna, människorna, det vackra, skrattet, ljuset, mörkret. Allt är inte alltid vad det ser ut att vara! Bush är inte min vän! Men USA är en underbar plats!



Kommentarer
Postat av: Gisan

Du har rätt att älska vem eller vad du vill. Orsakerna är din ensak. Älska på du =) Kramar...

Postat av: Anonym

Va jag saknar dig, och hur det går för dig och din man!?

2007-01-15 @ 19:18:24
URL: http://livetiaa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback